Reklamace/vrácení zboží - pokyny - vyplnění Reklamačního listu

Reklamace/vrácení zboží - pokyny - vyplnění Reklamačního listu
Reklamace/vrácení zboží - pokyny - vyplnění Reklamačního listu

REKLAMAČNÍ LIST

 

 

Kupující Jméno a příjmení: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Adresa: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Email: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Telefon: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Číslo účtu pro vrácení peněz: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Prodávající Poklop & Kanál s.r.o., Plzenecká 22/222, 32600 Plzeň IČO: 17868785

 

Adresa pro zaslání reklamace: sklad Mareš s.r.o., Na Roudné 80/857, 30100 Plzeň

 

Zboží, které zasílám k reklamaci:

 

Popis zboží: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Číslo faktury/objednávky: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Datum prodeje: . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Důvod vrácení: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Preferovaný způsob vyřízení reklamace: a) oprava c) sleva b) výměna d) odstoupení od smlouvy

 

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě do 30 -ti kalendářních dnů.

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a co je obsahem reklamace a následně o vystavení potvrzení o způsobu vyřízení mé reklamace.

 

Reklamační list zašlete na email obchod@poklopakanal.cz, nebo společně s vraceným zbožím.

 

 

 

Datum: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .                              Podpis kupujícího: . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout